• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Sukces startupu: Studium przypadku.

Reklama internetowa rozwijała się
Reklama internetowa rozwinęła się zwłaszcza to naturalnie dzięki działalności Agencji Reklamowej. Kiedy tak właściwie Agencje nawiązały adaptację na rynku, reklama internetowa przyjęła wtenczas po raz pierwszy formę baneru. Baner umożliwia przekazanie w sposób graficzny informacji a równocześnie jest odnośnikiem do witryny promującej dany artykuł, czy usługę. Tu przyda się także artykuły reklamowe. W tej chwili istnieje wiele form reklamy internetowej i wciąż powstają nowe. Jedną z nich jest w szeregu przypadków wykorzystywany Smart Link. Występuje tutaj słowo nadrzędne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, grafiką i logo. Klasycznymi rodzajami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa zapewniająca możliwość opisu specyfiki działania firmy, marketing za wsparciem poczty elektronicznej i pod postacią podarków online. Ważnym detalem reklamy internetowej są również programy lojalnościowe i partnerskie. Programy lojalnościowe oferują korzyści klientom, którzy bez ustanku korzystają z usług lub produktów danej firmy. W tym celu stosują rozmaitego rodzaju rabaty, rabaty i upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają pozyskiwanie innowacyjnych klientów.

1. Przeczytaj to

2. Kliknij i zobacz

3. Otwórz link

4. Dowiedz się więcej

Franchising jako model biznesowy.

Categories: Biznes

Comments are closed.